شربتش رو قطع نکن ولی غذا رو بزار پای سفره خودش بخوره به زور نده یا چیز دیگه ای نپز
من به دخترم هم امگا۳ دادم هم سانستول زینک پلاس، خوراکش واقعا بد نیست اما اصلا نمیمونه غذا بخوره باید با بدبختی و حواس پرتی بدم، خیلی هم غذارو میجوعه نگهمیداره
بخدا اگه ذره ای بخوام بزرگنمایی کنم من هر روز نهار و سام به دخترم یا توپارک میدم یا پارکینگ وکوچه یا ماشین، کلا میخوره اما باید حواسش پرت باشه ، بهش میگم غذا بخوریم میگه تو راه بده بدبختی عادت کرده، چون وزنش هم کمه نمیتونم بیخیال بشم همه میگن یه دوره ول کن اما نمیشه خوراکش بد نیست اما فعالیتش زیاده، تو خونه تاب داره روی اون تاب تخم مرغ میخوره هرکی منو هر جا میبینه با یه طرف غذا هستم همه بهم میخندن
اگر خواستی اشتها آور استار ویت رو امتحان کن غذای دختر من کمتر از یک سوم شده بود اینو میخوره خیلی بهتره
وای کاش من همچین اراده ای بتونم کنم بخدادیگه روح وروانم نابودشده سرغذاخوردن اینا.ازبس حرص خورم تپش شدیدقلب گرفتم وعلایم سکته بعضی وقتها میادسراغم😭
تا حالا بهش امگا سه دادی؟ منم پسرم اینجوری بود یه دوره امگا سه سانستول دادم و بیخیال غذا خوردنش شدم هرچی خورد خورد اصرار نمیکنم خیلی بهتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.