۶ پاسخ

وای عزیزم
شیشه هارو حتما چسب بزنید

قلبم درد میگیره برای هم وطنام😔😔پاشید بیاین شهر ما نمونید اونجا

خدا بهتون قوت وسلامتی بده تو این وضعیت واقعا درکتون میکنم خیلی دلهره اوره وانشالله زود تموم شه

خدا نابود کنه دشمن رو

وای خدای من 😥
الان حالتون خوبه؟

کاش زودتر تموم شه این کابوس

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی