۵ پاسخ

تجربه نمیخوادعزیزم بایدبرن دکتر
تواین سن حتمالازمه چک بشن

نمی‌خوام بترسونمت ولی حتمااااا ببر دکتر زنان خودشون سونو کنن بهت میگن

حتمااااا بره دکتر حتماااا

عزیزم باید برع دکتر زنان معاینه شه نیاز باشه میفرسته سونو

شاید کیست داره سینه ات
برو دکتر زنان برات سونو سینه بنویسه بررسی کن

سوال های مرتبط