شیر مادر واقعا نعمته من فقط شیر خودمو دادم و خوشحالم
شیر خشک سخت تره
شیر خود ادم اولش سخته بعدش راحت میشه
شبا شیر خشک درست کردن و همش شیشه شستن و همه جا کیف داشتن
پدر ادم درمیاد
من شیر نداشتم بچم شیرخشکیه خیلی راحتم🤷🏻♀️
وا عزیزم نزن این حرفارو کسیو نترسون تجربه شما قرار نیست مثل همه باشه
چرا سخته اتقاقا عالیه
اتفاقا خوبه پسر من شیر خودمو میخورد خیلی تپل بود با این شرایط شبر خشک شیر مادر بهتره
چرا
شیر مادر بهترینه
بعدم شیر خشک سختتره
نصف شب بچه گریه کرد تا بیای درست کنی آدم سرویس میشه
بهترین شیر خشک دنیارم بدی شیر مادر نمیشه بچه من دوتا شیرو میخوره الرژی هم داره خودمم رژیم دارم ولی واقعا شیر مادر ی چیز دیگس
وا بر عکسی دختر؟ شیر مادر که خیلی بهتره .سختیشم کمتره
من از اول هم شیرخودنو دادن هن شیشه هم پستونک واقعا راحتم
الان که شیرخشک گیر نمیاد چی؟
ما کل داروخونه هارو میگردیم تا شاید یکی دوتا گیرمون بیاد
من با این رژیم پروتئین گاوی اونقد لاغر شدم دیگه نفی برام نمونده هرکسی میبینه منو فک میکنه سوء تغذیه گرفتم
بستگی به شرایط داره واقعا
من شیر خودمو میدادم ولی پشیمونم
پسر بد شیر میخورد بیرون بودیم ۱۰ ساعتم میگذشت نمیخورد فقط گریه میکرد از گرسنگی
رفلاکس شدید داشت و من کلا رژیم بودم و خیلی ضعیف شدم
در اخرم مرخصیم تموم شد و باید میرفتم سرکار و مجبورش کردم شیر خشک بخوره
یه ماهی طول کشید تا قبول کرد ولی الان خداروشکر میخوره منم راحت شدم
عزیزمخبچرا توصیه اشتباه میکنی
معلومه که خیلی سخته ولی هیچی جایگزین شیر مادر نمیشه
دختر منم آلرژی داره من از بیست روزگی دخترمم سفت و سخت رژیمم
با اینکه واقعا سخته ولی خوشحالم که تونستم به بچم شیر بدم
هزار بار برگردم عقب بازم این کارو انجام میدم
الرژی واقعا پدر ادمو در میاره
با این شیرای تلخ رژیمی
ک بچه به هزار زور میخوره ش
چرا شیر خودشونو ندن توصیه نکن اصلا
واسه نوزاد هیچ چیزی بهتر از شیرمادر نیست
شیرمادر سلول زندس که اختصاصی واسه اون بچه تولید میشه براساس نیاز بدنش
بهترین و طبیعی ترین غذای نوزاده
کلی انتی بادی از طریق شیرمادر به نوزاد منتقل میشه که باعث ایمن شدنش میشه
خواهشا همینجوری برای بقیه توصیه ی اشتباه نکنید
من ک شیر خودمو میدم خیلی راحتم
دختر منم الرژی داره شیر مادر راحت تره … درسته برای مادر سخت هست من ۱۰ ماه رژیم سفت و سخت داشتم اما هم از نظر وزنی هم استخون بندی شیرم خیلی بهش ساخته
من از شیر دادن خسته شدم ولی وقتی وضعیت شیرخشک رو میبینم میگم خوب شد که دیگه شیرخشک نخورد چون اون دوره ۱۲ روزه انقد استرس شیرخشک داشتمممم مال پسرمم نوع خاصی از شیرخشک بود پیر میشدم تا پیدا بشه
واقعاا ،من که حیف شیر نداشتم ،خیلی سعی کردم خیلی دوشیدم بزور سه چهار وعده میشد ،که اونم کم کم نخورد منم قطع کردم
من شیرخودم رومیدم بعدم دخترم آلرژی داره الان ۶ماه رژیم دارمبه خاطردخترممجبورم چراازنعمتی که خداداده استفاده نکنم دریغ کنمازبچم
حق با توست برا بچه های الرژی دار شیرخشک رژیمی بهتره ولی شیرمادر هیچ جایگزینی نداره
امان از روزی که شیر خشک به بچه نسازه
وقتی بچه آلرژی داره مااادر نااابود میشه🤕🤕 به بچه هم نمیرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.