گهواره ماهم زایید 😂🥲♥

۹ پاسخ

شیاف استفاده کرده بودی تو بارداری؟

منم گهوارم زاییده ولی رفت ۴۱ هفته بزام

ای وای 🤣🤣🤣🤣

خودت نزاییدی؟؟😂😂

گهوارمون زایید ولی خودمون نه😔

عهه مبارکش باشه😂😂🩷

ععع خودت نزاییدی😂

خدا حفظش کنه

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان محمد و ماهان مامان محمد و ماهان ۲ ماهگی
مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان دلارام❤️ مامان دلارام❤️ ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان Hesam مامان Hesam ۱۱ ماهگی
مامان سوینا مامان سوینا ۸ ماهگی
مامان نهال جون 🦋 مامان نهال جون 🦋 ۴ ماهگی
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد