سنواخری رفتی بچت چندکیلو
لکه بینی وترشح قهوه ای رنگ من داشتم معاینه کردن هفته پیش چقداذیت کنده لعنتی
معاینه لگنی اصلا خوب نیست خیلی ها ب خون ریزی میوفتن
۳۸هفته برو چون خیلی ها میگن زایمان کردن
خیلی کم پیش میاد لگنت کوچیک باشه برا زایمان طبیعی
بچه اول هم کوچیک هم باشه بازم نامه نمیدن برا سزارین
من راهش رفتم
میگن تو خود بیمارستان موقع درد زایمان اگه لگنتون مناسب نباشه نتونی زایمان کنی سزارین میکنیم
انقباظ، لکه بینی،دلدرد زیاد
فکر کنم اینا
درد. لکه بینی. خونریزی. ابریزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.