شهرستان ازاد ۵۰
خصوصی توشیراز از۴۰ به بالا هست .من مسلمین بودم شد بابیمه روستایی شد ۲۰میلیون حدودا خیلی خوب بودرازی بودم . اولیمو ام اری ای بودم خصوصی که امسال میگفت ۴۵تومن هست
من بیمارستان دنا بودم سزارین با بی هوشی با دوشب اتاق خصوصی ۵۵ دو شب دکترم نگهم داشت
بابل میدونم ۴۰
کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی؟
بستگی داره به بیمارستانت
زنگ بزن سوال کن
ولی من تهران پرسیدم حدودا 45 اتاق معمولی
کرج حدودا 40
پمپ درد هم پنج میلیون
بستگی به بیمارستان داره دیگه زیر ۴۰ ت نیستن فقط زایمان دیگه چیزای دیگش جداست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.