لطفا نظرتون بگید بین اسم لنا و نورا کدوم قشنگ تره

تصویر
۷ پاسخ

من نورا دوست دارم

لنا قشنگ تره

وای چقد نورا و لنا و پناه زیاد شده وگرنه زشت نیستن ولی من اسمی که زیاد تکرار بشه دیگه دوسش ندارم

نورا قشنگه

بنظر من نورا
حتی پیرها هم میتونن اسمشو راحت بگن

نورا قشنگره به نظرم

جفتش قشنگه ولی لنا رو خیلی شنیدم تازگیا تو‌همین گهواره

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان jojo مامان jojo هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دایار🐣🩵 مامان دایار🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد