۱۱ پاسخ

والا اگه شما و پدرش نوزادی کم مو بودین همینطور می مونه
من پسر بزرگمو تا دوسال موهاشو کوتاه نکردم بلکه در بیاد نیومد 😐
اطرافیان میگفتن تیغ بزن در میاد من قبول نمیکردم آخر از اجبار زدم موهاش یکدست و پر پشت مشکی در اومد
این پسر دومیمو دیگه تا دوسال نزاشتم دو هفته پیش کچلش کردم تا بعد عید که هوا گرم میشه کلاه بزارم بعدم در میاد دیگه

عزیزم هیراد منم ساکته برعکس پسر بزرگم یه فیلم ازش دارم مال ۴ ماهگی یه صداهایی از خودش درمیاره میگی الانه که به زبون بیفته😄😄

پسر من کچله مو نداره
عزیزم وزن دخترت چند بود ۴ماعگی

ای جانم😍 دختر منم همینقدر کم موعه خیلی هم صدا درنمیاره فقط وقتایی که بازی میکنی هیجان‌زده میشه!
واکسن چهارماهگی زدی؟

خب بعضی بچه هه خلق و خوشون درونی هست از بچگی ارومن دختر خاهر شوهرمن همین جور بود

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا.یکیش چهارماهشه شیرخشکیه نمیتونم جایی کارکنم😔 قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

مو های دختر منم کمه

تصویر

میتونید از صندلی ماشین استفاده کنید تو این سن؟؟
به من گفتن از حدودا ۷ ماهگی که توانایی نشستن داشته باشه میتونه استفاده کنه
گفتن قبلش کمرش درد میگیره

دختر من برعکس دختر تو فقط مو‌داره یه تایمی همش میگفت اغو الان ساکته یه جیغم نمیزنه

دختر منم جلو موهاش خیلی کجله
دوست دارم زودتر موهاش بلندتر شه آبشاری و خرگوشی ببندم😁

پسر منم همینطوره

سوال های مرتبط