چیزی خوردی یا کاری کردی منم 11روز تاخیرم؟؟
بیا وسط 💃💃💃💃
ایشالا قسمت همهههه منتظرااااا هو هو
من بایر ۱۷ ام میشدم هنو نشدم غصم کردههه
منم امروز شدم ولی خیلی درد دارم
بعد چند روز؟
من ۳ روز تاخیرم😐
یادمه یه موقعی بود خدا خدا میکردیم پریود نشیم باردار باشیم الان دخیل میبیندم که پریود شم😂😂😂
پریود همه عقب افتاده منم عقب افتاده بود رفتم حتی بتا دادم فرداش پری شدم
من ۲۰ ام باید میشدم ولی هفته قبل پیش دکترم بودم دارو داد برا کیست گفت تا اردیبهشت شاید بشی شاید نشی نگران نباش هنوز خبری نیس😁
قسمت همه ارزومنده😂
فک کنم از استرس بوده عقب انداختی منم دو روز عفب افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.