۷ پاسخ

شیرینی آب دور بچه رو زیاد می‌کنه. اگر کم بوده اوکیه ولی اگر آبش زیاد بوده رعایت کن

منم عاشقشم بخور نوش

سعی کن زیاده روی نکنی
تو این هفته ها مصرف برنج و شیرینی جات باید کم بشه

اگه قند نداری نه نوش جونت من ک بیشتر از سه چهار تا نتونستم بخورم بخاطره دیابت

هفته های اخرته خوردنه شیرینیجاتو کنترل کن

ن بابا منم میخورم هر چقد دلت میخواد بخور

اگه قند و دیابت نداری متعادلش مشکلی نداره ولی زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی