خانما بچه از کی کامله برای به دنیا اومدن ریه اش؟

۵ پاسخ

۳۷ ب بعد

بسته ب بچس یسریا ۳۵.۳۶هفتع کاملن

من ۳۴ هفته زایمان کردم آمپول ریه زده بودم خداروشکر دخترم دستگاه نرفت

من بچم ۳۷ هفته بدنیا اومد

۳۷به بعد دیگه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری