۵ پاسخ

اره میتونی بری
صد درصد نیست

عزیزم میدونی اون داروهای آی وی اف چقدر عوارض داره؟ چه پدری ازت درمیاد؟ واقعا نمی‌ارزه کسی که مشکل نداره انجام بده.
اونایی که مجبورن تحمل میکنن ولی خیلی سخته

انقدر پسر و دختر نکنید
بسپارید به خدا
خدا میدونه چی صلاح زندگیته که بهت بده

امکان بارداری توی ای وی اف پنجاه درصده، اما اگر باردار بشی جنسیت صد در صد همونه که انتخاب کردی

با ivfصددرصد نیس که دوقلو بشه
ممکنه دوقلو بشه ممکنه هم نشه
بعدم ivfاونقدرا هم راحت نیس که بخوای واسه پسر این حجم دارو استفاده کنی

سوال های مرتبط