۷ پاسخ

برو دکتر خیلی خطرناکه افت یهویی قند یکی از اشناهای ما تو کماس بخاطر افت قند تو روزه گرفتن بعدم تو اگه مسلمونی وظیفه ت روزه گرفتنه اگه مشکلی نداشته باشی و قرار نیست بخاطر وظیفت از خدا باج بگیری بگی اینم نذر چون ماه مبارکه
از اساس نذرت ایراد داشته وقتی هم بدنت توانایی روزه گرفتن رو نداره چ نذر چ غیر نذر لااکراه فی دین هیچ اجباری نیست و وقتی سلامتت تهدید میشه خطرناکم هست

نذر روزه واجب نمیشه بکنی

زنگ بزن اورژانس

فشارت پایینه برو درمانگاه یک سرم بزن

یکم بادوم بخور ضعف کردی

ضعف کردی دیگ ی چند روز دیگ روزه نگیر خوب میشی مایعات بخور

اینم‌بگم سر زایمان کم خونی شدید گرفتم بم خون وصل کردن و گفتن باید قرص بخوری
و ی دورم رژیمم

سوال های مرتبط