برو دکتر خیلی خطرناکه افت یهویی قند یکی از اشناهای ما تو کماس بخاطر افت قند تو روزه گرفتن بعدم تو اگه مسلمونی وظیفه ت روزه گرفتنه اگه مشکلی نداشته باشی و قرار نیست بخاطر وظیفت از خدا باج بگیری بگی اینم نذر چون ماه مبارکه
از اساس نذرت ایراد داشته وقتی هم بدنت توانایی روزه گرفتن رو نداره چ نذر چ غیر نذر لااکراه فی دین هیچ اجباری نیست و وقتی سلامتت تهدید میشه خطرناکم هست
نذر روزه واجب نمیشه بکنی
زنگ بزن اورژانس
فشارت پایینه برو درمانگاه یک سرم بزن
یکم بادوم بخور ضعف کردی
ضعف کردی دیگ ی چند روز دیگ روزه نگیر خوب میشی مایعات بخور
اینمبگم سر زایمان کم خونی شدید گرفتم بم خون وصل کردن و گفتن باید قرص بخوری
و ی دورم رژیمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.