۹ پاسخ

شیرخرما انگور یا سه شیره یا پنج و چهار شیره بخور عالیه من داشتم فقط با روزی یک قاشق کامل خوب شدم قرص اینا باز برمیگرده همینو صبحا بخور یه قاشق با لیوان اب گرم

سه شیره خوبه

من ۴ماه قرص خارجی خوردم برا کم خونی بعد آزمایش دادم هیچ تغییر نکرد ..منم حس میکنم رنگم زرده...البته دلیل کم خونی من خونریزی شدید پریودیه..زخم رحم و ضخامت رحم دارم

آجیل خیلی قویه ،چهارشیره، قرص مکمل شیردهی من میخورم بهتر میشم مولتیه، سردیجات کم بخور

هر روز دل مرغ یه روز دل گوسفند گوشت قرمز عدس و اسفناج هرررر روز

پنج شیره بگیر با اب قاطی کن سر بکش

چهار شیره
موویز
جیگر گوسفندی
قرص اهن خارجی هرشب

جیگر گوسفندی

چهارشیره صبح ها با یه لیوان شیر کم چرب بخور
من کم خونی شدید داشتم
برای من عالی بود
و اینکه هرشب قرص فروفورت دئودنال میخورم از وقتی باردار شدم تاحالا
وقتی هرشب بخوری عادتت میشه

سوال های مرتبط