۳ پاسخ

پونه داری ؟
با آب بریز تو قوری لعابی بزار رو گاز ده دقیقه که جوشید از چای صاف کن ردش کن و بخور
آب رو آتیشه

اگر قرص منظورته هیوسین خوبه

نبات و بنداز تو ی قابلمه با شعله نسبتا زیاد همش بزن تا کامل باز بشه بعد ک‌باز شد ی ته استکان اب بهش اضافه کن بخور مامانم همیشه این کارو میکرد زود خوب میشدیم

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی