۱۳ پاسخ

کالاندولا

سودو کرم عالیه

فقط روغن نباتی 😅🤭

زینک و ان ان و با هم ترکیب کن بزن از هر کدوم اندازه ی عدس بزن انگشتت باهم قاطیش کن

آن آن عالیه

کالاندولا

من ویتامین آ د میزنم خوبه

کالاندولا

اگر عرق سوز شده هیچکدوم.چون کرم ها خیس میکنن بیشتر و بدتر مبشه
هرجا هست اب بزن کامل خشک کن.بعد پودر بچه

زینک اکساید عالیه سریع خوب میشه

کالاندولا

من از کالاندولا راضیم

فقط سودوکرم

سوال های مرتبط

مامان آیلین جون مامان آیلین جون ۱۴ ماهگی