۹ پاسخ

آره لعنت بهشون صدای جنگنده از صدای انفجار ترسناکتره لعنتی

اصفهان صبح تا حالا بالا سرمون داره میزنه

وای کجارو زد باز خیلی بد بود

قزوینم میاد

اره شدید

اره چند تا زد بعدش صدای پدتفند اومد

اره صداش وحشتناک بود چند جا رو هم زد

تهران و داره میکوبه

تهرانو که داره میزنه

سوال های مرتبط