منم لایک کن لطفا
من اول برنج نیم دانه رو یکی دو ساعت خیس میکنم خیلی خیلی کم نمک بزن نه مثل برنج معمولی،بعد میزارم بپزه نرم که شد شیر رو اضافه میکنم زیرش کم که سر نره تند تند هم میزنم ته نگیره،یکم که از دورش شروع کرد قل قل کردن هل ساییده اضافه میکنم و بعد شکر ،قوام که پیدا کرد تمومه،بعدم با پودر دارچین تزیین میکنم خیلی خوشمزه میشه،من زیاد درست میکنم و معمولا خنک میخورم ینی میزارم یخچال یه روز میمونه و مثل دسر میخورم
من اگه وقت داشته باشم میزارم یکم برنج خیس بشه اگه نه اول با آب میپزم آبش کشیده شد شیر میریزم آخر سر هم نبات و دارچین میریزم
برنج خورد بشور بزار حسابی با آب بپذه وقتی پخت آبش تموم شد شیز بریز تا با شیر بچوش۶ حواست باشه سر نره بعدم زیرشو کم کن هی هم برن نا جا بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.