خانما برا کوچولوهاتون لباس عید گرفتین؟

۱۳ پاسخ

بله فقط واسه دخترم خرید کردم

داره لباس نو همونا را میپوشونمم

من براش یه پرنسسی دادم بدوزن.
یه دورس و شلوار لش هم براش خریدم😉

بلهه

اره عزیزم

آره قبل جنگ بود براش گرفتم

آره دوشنبه قبل از جنگ
از نظر گرفتم واسش
یدونه هم براش سفارش دادم

اره گرفتم

اره عزیزم

نه فعلا

ن هنوز

نه هنوز

اره.

سوال های مرتبط