شام پسر خونه😁💖
فرزندپروری شیرخشک بچه ختنه

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی بدم میاد از حرفایی مثل
همشو میخوره ؟
زیاد نیس این ؟
پسر من که هیچی نمیخوره خوشبحالت!

یکم یاد بگیریم انرژی منفی بهم دیگه انتقال ندیم 🦦

نوش جانش❤️

من الان هوس کردم باید چیکار کنم 😂

نوش جونش

به هیچی کاری ندارم فقط عاشق رنگ خورشتت شدم چیکارش کردی اینجوری شده

همشو میخوره😀

نوش جونش😍

شام قورمه سبزی نده سنگینه برا بچه عزیزم من دیشب دادم بچم دل درد گرفت حتما بعدش یه قطره دل دردی چیزی بده چون لوبیا نفخ داره

با قاشق غذا میخوره? یا خودت بهش میدی

نوش جونش عزیزم خودت بهش میدی یا میزاری جلوش خودش بخوره؟

نوش جانش،گوشت بشە بە تنش 💙

سوال های مرتبط

مامان امیرطاها مامان امیرطاها ۱ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی