همه فامیل من و میبینن میگن پس شکمت کجاست ؟؟خیلی کوچیکه شکمم😂

تصویر
۲۹ پاسخ

خوشا به سعادتت بنده خوب خدا بودن چه حسی داره

پس من چی بگم ☹️😁

منم تا ۷ ماه مشخص نبود شکمم ،الان خرس شدم😂

من الان اندازه شما شکم دارم

عه یکی پیدا شد شکمش اندازه من باشه
منم والا همینم ....هیچکس نمیفهمه باردارم و ناداحتم دوس دارپ زودتر معلوم شه😍

منم همین بودم وقتی بری ت ۷ماه کم کم شکمت بزرگ میشه من الانم اصلا مشخص نیس ک باردارم 😅ولی بزرگ شده دیگه

من از قبل هم شکم داشتم ولی از ۲۵ هفته اینا به بعد شبیه حامله ها شدم

زوده عزیزم شکم اول هستی از ۶ ماه به بعد شکم درمیاد، الان وزنی نداره جنین

نه اتفاقا منم همینجوری‌ام خب چربی شکمی نداشتیم دیگه همه‌ش بچه‌ست . تازه من بچه دوممه😁 لباست چه بامزه‌ست😍خیلی این لباسا تو بارداری به ادم میاد

منم😶

منم همینطور هستم

بارداري الانم كه ١٥ هفتم
با اينكه قبل بارداريم فيت بودم(بدنسازي كار ميكنم)
شكمم اومده جلو
نميدونمممم چراااااا🥴

چه خوبه😍
من پسر اولم تو اتاق عمل شك كردن
گفتن مطمعني ٣٨ هفته اي
گفتم اره
رفتن دوباره پروندمو چك كردن
انقد شكم داشتم😂
پسرم با وزن ٢/٩٠٠ متولد شد ولي خيلي خوشكل و تميز و گوگولي بود
اصلا كم وزن بودنش به چشم نميومد

خیلی خوبه که من تا ۸ ماه و نیم همین بودم
الان عین پنگوئن شدم

وای اره😍😂♥️

من شکمم الان انقدره

هشت ماهت که شد بزرگ‌ میشه عزیزم

منم همینقدره شکمم

والا منم با اینکه بارداری اولم نیست ، یکم از شکم شما کوچکتر هست

من همین الانم میرم دکتر میگم حامله ام کسی باور نداره

خیلی قشنگ و خوبه اینطوری. میخوای چیکار از حالا گنده بشه.

چه گوگولی و خوووب😭🥲🤌🏻 خوبه کههه منم دوسداشتم شکمم کوچیک میبود ولی متأسفانه حتی قبل بارداری هم چربی شکمی داشتم

همین خوبه هم زودتر جمع میشه هم راحت تر آدم راه می‌ره حتما نباید آدم بشه بشکه

نه طبیعیه منم ندارم والا تا الان

شکم از اواخر ۶ ماه بزرگ میشه

خوبه ک😁

خواهر از من فکر کن کوچیک تره 😀

خوبه ک،من دقیقا از ۳۲هفته خیلی بزرگ شد شکمم

ارههه

سوال های مرتبط