آره برو حتما،که اگه کم بود وقت جبران باشه
من رفتم فهمیدم یه قل وزنش کمه
دیر که شده، هرچه زودتر برو
برای همه سونو رشد نمینویسن دکتر برای من ننوشت پرسیدم گفت برای کسایی که وزن بچه با انتی و انومالی یکسان باشه سونو رشد نمیدیم
همین هفته برو ک اگه وزن نی نی کم بود وقت داشته باشی برای جبران
نه اشکال نداره میتونی بری یبارم 37 هفته برو
اگه زودتر میرفتی بهتر بود برای جبران وزن وقت بود ولی الانم بری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.