۶ پاسخ

آره برو حتما،که اگه کم بود وقت جبران باشه
من رفتم فهمیدم یه قل وزنش کمه

دیر که شده، هرچه زودتر برو

برای همه سونو رشد نمینویسن دکتر برای من ننوشت پرسیدم گفت برای کسایی که وزن بچه با انتی و انومالی یکسان باشه سونو رشد نمیدیم

همین هفته برو ک اگه وزن نی نی کم بود وقت داشته باشی برای جبران

نه اشکال نداره میتونی بری یبارم 37 هفته برو

اگه زودتر میرفتی بهتر بود برای جبران وزن وقت بود ولی الانم بری خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد