دخترمنم ازین داره اما دستشو درمیارم
والا دختر من همه مدل خورد با هی اور شی شروع کرد اونت خورد دکتر براونز خورد یومامی خورد الانم داره همینو میخوره و من پشیمونم چرا هزینه های میلیونی کردم بابت شیر والا بی بی لند بهتره
اونت
منم عین همینو دارم زود تند سریع میخوره
پسر من کلا دوبار از این شیشه خورد پرت کرد نخورد دیگه
جفت یکی دختری منه😍
چند گرفتی
میشه بی زحمت عکس از ناخونات بدی؟
چند میل هست شیشه ش عزیزم
شیشه دخترم از نوزادی تا به الان هیچ مارکی رو نمیگیره فقط همین مدل
من از اول همینه
منم دخترم از کوچیکی اونت داشت بعد دوماهکی کلا نه سینه گرفت نه شیشه همه نو ع گرفتیم تا ۲ ماه پیش با سرنگ خورد الان ۲ ماه از همین شیشه براش گرفتم با شیشه میخوره
من از اول تا الان دکتر براون دارم
لیام کلا از اول چیکو خورد
۱ماه پیش همینو براش گرفتم هر کار میکنم نمیخوره اوق میزنه میزارم دهنش
چیکار کنم قبولش کنه ؟؟
منتا یسالگی اونت دادم بد اون بی بی لند همینی که گرفتی برا پسری😍
من از همین صورتیش رو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.