خانما واژنم هعی تیر می‌کشه دردناکه چیکار کنم؟؟؟

۴ پاسخ

منم اوایل اینطوری بوطم درست میشه فقط استراحت
کمپرس سرد هم جوابه

منم توی اون هفته ها خیلی اذیت بودم

منم همینطور میشم خیلی درد بده

منم اینجوری میشم شاید بچه فشار میاره یه چیزی بزار زیر کمرت شیب بشه چند دقیقه وایستا شاید یهتر شد

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌ودوم بارداری