۶ پاسخ

والا من همه چی خریدم از داروخانه همه رو میریخت بیرون.فقط مولتی بهداشت و میخوره😂

من ویوا کیدز میدم

مولتی ویتامین ها اکثرا بی مزه هستن باید کم کم قطره قطره بدی من هر وعده ۵تا قطره میدم پشتشم ی مقدار آب میدم

من کیدسی میدم

پدیابست خوبه

من پدیا بست میدم ب پسرم عالیه اکثر مامانای اینجا هم پدیابست میدن

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان محمد صفا مامان محمد صفا ۱۱ ماهگی