۵ پاسخ

چهار ساعت بگذره ولی اگ تب داره از دو ساعتم رد بشه مشکلی نداره

دوسه ساعت اگه تب بالا داشت میرفت نیومد پایین بزار

تب داشته باشه 3ساعت بعد

الان میتونی بزاری

زیر تایپیک، سوالات مرتبط بخون

سوال های مرتبط