منم اتفاقا امسال کتونی نگرفتم از همینا گرفتم اونم خودش انتخاب کرد🤦♀️🤦♀️
منماینوخریدم
بچه بودم همیشه به بابام میگفتم کفش پاشه دار بخر تق تق کنه،بابام نمیزاشت میگفت خطرناکه زمین میخوری بچه ها باید کتونی بپوشنن😢 بعدش که بزرگ شدم مدرسه رفتم مدیرمون اجازه نداد گفت همه باید کتونی بپوشنن🤦
مبارکش باشه عزیزم بشادی بپوشه
منم امسال همین مدل ها خریدم همش اسپرت پوشیده
مباركش باشه گلم ،، خوشگله 😍 به نظرم اگه يه جفت اسپرت هم داشته باشه خوبه
مبارکش باشه😊 شهرزاد من هم ازینا دوست داره😄 کفش تخ تخی😅
مبارک باشه خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.