۷ پاسخ

منم اتفاقا امسال کتونی نگرفتم از همینا گرفتم اونم خودش انتخاب کرد🤦‍♀️🤦‍♀️

تصویر

منم‌اینو‌خریدم

تصویر

بچه بودم همیشه به بابام میگفتم کفش پاشه دار بخر تق تق کنه،بابام نمیزاشت میگفت خطرناکه زمین میخوری بچه ها باید کتونی بپوشنن😢 بعدش که بزرگ شدم مدرسه رفتم مدیرمون اجازه نداد گفت همه باید کتونی بپوشنن🤦

مبارکش باشه عزیزم بشادی بپوشه
منم امسال همین مدل ها خریدم همش اسپرت پوشیده

مباركش باشه گلم ،، خوشگله 😍 به نظرم اگه يه جفت اسپرت هم داشته باشه خوبه

مبارکش باشه😊 شهرزاد من هم ازینا دوست داره😄 کفش تخ تخی😅

مبارک باشه خوشگله

سوال های مرتبط

مامان نوهان🩵 نیل🩷 مامان نوهان🩵 نیل🩷 ۴ سالگی