کسی از تبریز هست؟؟؟صداها از کجا اومد؟؟

۱۳ پاسخ

کاش حداقل وقتی هشدار تخلیه میدن مساجدا یه خاصیتی داشته باشن با بلندگوها اعلام کنن مردم متوجه بشن 😔😔

تبریز چی داره انقدر میزنن؟؟

ای کاش تموم بشه دیگه آرامش نداریم نه میتونیم بخوریم بشینیم بخوابیم همش تو استرس هستیم

میشه فرکانس اینرنشال رو بدی واسه ما قطعه

اره ما باغمیشه صداهاروازچندجا شنیده می‌شد، خدالعنتت کنه صبح ۷جنگنده ردشد خونه لرزید

اندیشه روزدن شهرک

ما خونه مادرشوهرمیم صدا زیاد بود

همه جای شهرو

سلام خدا کنه زود تموم شه.😭

سلام

ولی خیلی شدید بود ما از اونجا دوریم ولی کم موتده بود خونمون بریزه

اندیشه و رواسان

ایدم رو زده انگار

سوال های مرتبط