در میاد مامانی🥰این همه مو داره بچه😄با موهاش چیکار داری
خخخخ پسر منک کچله😂 و عاشق کچلیشم
موهاش خوبه دیگه
یکسالگیش خوب میشهه.دختر من کچل بود همه مسخرش میکردن.آخه باباشم کچله.میگفتن به باباش رفته.الان ده سالشه.ماشالا اینقدر مو داره کف سرش رو نمیتونی ببینی.
دخترمنم موهاش ریخت مونداره زیاد
میگن تا ۶ماه میریزه بعد اون تازه در میاره پسر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.