اره منم همینجوری بودم اصلا ورم نداشتم پوستمم شفاف تر شده بود ویار به لواشک هم داشتم
ولی بچم دختره
این هفته تازه دماغم یکم ورم کرده و پوستم خشک شده
به من همه سر دوتا دخترام میگفتن پسر چون شکمم فقط تیز جلو اومده بود تو زایشگاه هم پرستارا گفتن بچه ات پسره ولی دوتا دخترن به حسی که خودت داری فقط رجوع کن حس مادر هیچ وقت دروغ نمیگه من سر هر دو میدونستم دخترن حسم بهم میگفت
همه بمن میگفتن پسره و پسر بود ولی فرم شکمم دخترونس
بعذشم الان معلوم نمیشه هفته پایین از ۱۴ هفته یکم مشخص
منم همه میگفتن پسره همهههه ولی دختر شد 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.