۴ پاسخ

ممنون خانوما
همون استا دادم
تا غروب ببرم دکتر
استا تبشو فقط میاره پایین.قطع نمیکنه

دختر من ده کیلو دکتر گفت ۵ سیسی هر ۸ ساعت

والا میگن عوارض زیاد داره
تا حد امکان استفاده نشه
استا و شیاف
یک سوم وزنش

۲سی سی

سوال های مرتبط

مامان مهوا  خانوم مامان مهوا خانوم ۲ سالگی