یا این قشنگ تره؟
بالایه اندازه هدیه بود اونو برداشتم
حالا دو دل شدم میگم این خوشگل تره برم عوض کنم این یکم بزرگ تر بود
قشنگه 😍😍😍
همون ك خودت گرفتي خيلي بش مياد
قشنگه مبارکه
خوشگله اگه موقع شستن قرمزش به سفیدش رنگ نده
اون که خریدی خوشگلتره
همون اولی خیلی نازه چند کرفتی ؟
اره خیلی قشنگه
این قشنگیه دیشب برا هدیه خریدم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.