سلام مامانا لباسای سوگند چطوره؟ میشه نظر بدین؟

تصویر
۲۱ پاسخ

ای ننه از نوزادی قرتی بود این بچه 😍😍😍

گنگ😍😍😍😍
منم بگ و نیم تنه یاسی آستین بلند خریدم

چقد بهش اومده
شلوارشووو🥹🥹💕

اوف خوشتیپ ، خیلی قشنگ شده ، الهی شادی بپوشه

قشنگه شلوارشو چند گرفتی

وووی مادرررر چه خوشگل کرده شیطون بلا
دست مامانش درد نکنه

قشنگه مبارکش باشه

مبارکه خوشگل خانوم😘❤

خیلی خوشگله عزیزم مبارکه باشه

وای خدا شلوارشو،عالیه

شلوارشو😍

شلوارش اسمش چیه مدلش

وایی چ‌گوگول

دلبره قشنگ

خیلی خیلی قشنگه مبارکش باشه

خیلی خوشگله

خیلی قشنگه ..مبارکش باشه قرتی خانوم

خوشگله مبارکش باشه

قشنگه عزيزم
مباركش باشه

عالی.

چراغ خونم😍😍😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اقا پسر مامان اقا پسر ۳ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی