سلام عزیزان سونو ان تی خوب در شیراز ،کجا رو پیشنهاد میکنید ؟

۱۰ پاسخ

دکتر مریم کسراعیان به نظرتون خوبه .▪︎▪︎▪︎▪︎ برا سونوگرافی ان تی و انو مالی زده متخصص فلوشیپ ناهنجار مادر و جنین

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

ولی شندیم احسان یزدان پناه تو ۱۲ هفته جنسیت رو دقیق میگه

من ک دکترم معرفی کرده نمیدونم خوبه یا ن
مرکز تخصصی ژنتیک فقیهی

حمیراوفایی من رفتم،ولی بزور حرف میزنه،اصلا حدس هم نمیزنه،همراه هم راه نمیده...من راضی نبودم

شهره روزمه و یزدان پناه میگن خوبه خودمم میخام برم روزمه

نعمت الهی من رفتم خوب نبود 🚶🏿‍♂️

دکتر نسرین اسدی عالی بودن ولی چون جنسیت رو برای بچه ی اولم حدس نزدن میخام اینبار برم فرزانه صحراییان تا جنسیت رو هم حدس بزنه

نمیدونم . من دکترم هرجا خودش گفت برو رو رفتم . مگه دکترتون معرفی نمیکنن بهتون؟

شنیدم میگن احسان یزدان پناه خوبه

سوال های مرتبط

مامان گوگول مامان گوگول هفته یازدهم بارداری