۱۷ پاسخ

بردمش اتلیه
و سه نفری یه کیک خریدیم و شام اومدیم خونمون جشن گرفتیم سه تایی

نه میبرمش آتلیه

نه ولا من نمی گیرم منم تولدش نزدیکه

نه من نگرفتم براش ، جدا از وضعیت الان من کلا از قبل گفتم براش تولد نمیگیرم،
جدا از شرایط سخت اقتصادی الان و ماه رمضان گفتم بچه یک یک ساله چی میفهمه؟ من خودم تولد یک سالگیم مگه یادمه؟ فقط عکس و فیلم هست ،
و اصولا همه بچه ها بداخلاق میشن چون تازه دارن متوجه اطراف میشن و اون شلوغی و.... اذیتشون میکنه
همون هزینه رو حالا کمتر رفتم آتلیه عکس و کلیپ گرفتم براش ،یه تولد کوچیک هم خانوادگی پدرم و مادرم اومدن خونه من براش کیک گرفتم ،
به اعتقاد خودم بچم کیف دنیارو کرد ،
عکس و فیلمش یادگار براش میمونه ☺️
خودش هم اذیت نشد ،
البته من اینجوری دوست داشتم و هرکس یه چیزی دوست داره ،سلیقه ها متفاوت ،من راحتی بچمو به همه چیز ترجیح میدم 😄
همینجوری هم روز آتلیه برخلاف ماه های قبلش اصلا همکاری نمیکرد و اذیت کرد ولی خب براش میمونه،
البته فرداش ج گ شد و هنوز عکس به دستم نرسیده🤪

اره من گرفتم

همین الان در حال تدارکات تولدش هستیم که فرداست، الکی بهونه وضعیت وحال نداریم فلان نکنید

نگیری پشیمون میشی

اره کوچولو بگیر

بگیر عزیزم اولین سالِ تولدشه کیک بگیرین و یه دیزاین ساده عکس بگیرین یادگاری میمونه

البته نگه داشتم بعدا گرفتم حتی واسه همه مهمونام کارت فرستاده بودم ولی زنگ زدم کنسل کردم
۱۹ دی رو کنسل کردم
۲۹ بهمن براش تولد گرفتم

بگیر عزیزم جنگ که معلوم نیس چقدر طول بکشه

نه عزیزم الان به نظرم وقتش نیست

من تولدش تو اغتشاشا بود نگرفتم ۱۹-۲۰ دی ماه بود

۱۷ اسفند بود نگرفتم

بگير حتما
بزار لحظه هاشو زندگي كنه
هنوز دركي از شرايط نداره

با تولد نگرفتن ک چیزی تغییر نمیکنه بگیر

آره میگیرم

سوال های مرتبط