بچه ها شکم بند بستیذ تا سزارین کردید

۱۱ پاسخ

سلام من سزارین شدم نبستم شکمم یکم پوف کرده از نبستنه

آره از 5روزگی بستم

آره من روزای اول بستم

منم گن ساعت شنی گرفتم روزا میبندم. شبا موقع خواب درمیارم

من بستم یه بیست روزی دیگه خسته شدم

اره بستم

اره من بستم

آره من بستم چون بدون شکم بند اصلا نمیتونستم صاف بشم

اره من بستم

نه حوصل نداشتم

نه دردم میگرفت

سوال های مرتبط