سلام من سزارین شدم نبستم شکمم یکم پوف کرده از نبستنه
آره از 5روزگی بستم
آره من روزای اول بستم
منم گن ساعت شنی گرفتم روزا میبندم. شبا موقع خواب درمیارم
من بستم یه بیست روزی دیگه خسته شدم
اره بستم
اره من بستم
آره من بستم چون بدون شکم بند اصلا نمیتونستم صاف بشم
اره من بستم
نه حوصل نداشتم
نه دردم میگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.