۱۵ پاسخ

منم یک خریدم

من صفر گذاشتم

ببین وزن نینیت چقدره.منم یک برداشتم

نمیدونم چه اندازه ای قواره ها متفاوتن من ست بیمارستان دخترم سایزش ۰_۳هست

پسر من موقع تولد سه و نیم کیلو بود، تا یک ماه سایز صفر پوشید
یک بزرگ میشه براش

سایز یک خیلی بزرگه

دختر من سه کیلو بودش وزن موقع تولدش و لباس صفر تا سه ماه براش بزرگ بود کلا ریز جسه ست و لباس صفر هنوز اندازشه

دختر من ۳۲۰۰ وزنش بود سایز یک بزرگ بود براش ۰ اندازه بود
تازه الان تقریبا ۲ ماهشه سایز یک هنوز اندازه نشده

یه صفر هم ببر

هم صفر باید بزاری هم یک

برا بیمارستان و بدو تولد معمولا صفر میگیرن.
من صفر گرفتم و یک
صفر انداره اش بود یک بزرگ‌بود‌مقداری

بستگی ب وزن بچه داره یک بردار ک راحت تنش کنی

من هم یک برداشتم هم صفر

منم يک خریدم

یک بزرگه صفر بزار

سوال های مرتبط