منم یک خریدم
من صفر گذاشتم
ببین وزن نینیت چقدره.منم یک برداشتم
نمیدونم چه اندازه ای قواره ها متفاوتن من ست بیمارستان دخترم سایزش ۰_۳هست
پسر من موقع تولد سه و نیم کیلو بود، تا یک ماه سایز صفر پوشید
یک بزرگ میشه براش
سایز یک خیلی بزرگه
دختر من سه کیلو بودش وزن موقع تولدش و لباس صفر تا سه ماه براش بزرگ بود کلا ریز جسه ست و لباس صفر هنوز اندازشه
دختر من ۳۲۰۰ وزنش بود سایز یک بزرگ بود براش ۰ اندازه بود
تازه الان تقریبا ۲ ماهشه سایز یک هنوز اندازه نشده
یه صفر هم ببر
هم صفر باید بزاری هم یک
برا بیمارستان و بدو تولد معمولا صفر میگیرن.
من صفر گرفتم و یک
صفر انداره اش بود یک بزرگبودمقداری
بستگی ب وزن بچه داره یک بردار ک راحت تنش کنی
من هم یک برداشتم هم صفر
منم يک خریدم
یک بزرگه صفر بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.