۸ پاسخ

گل ببرین بهتره

من پدر وقتی فوت کردن
یکی از فامیلهای پدریم که خیلی قبولشون داریم و یه جورایی کلا کارهاشون باسیاست و با کلاس هست
از شبی که خبر فوت رو شنیدن تا روز سوم هر روز حدودا ساعت ۹ صبح یک سینی حلوا بزرگ می‌فرستادند خونه ی مامانم
با اینکه ۷ سال از فوت پدرم میگذره ولی این محبتشون رو هیچ وقت فراموش نکردیم
به نظرم خیلی بهتر از بنر و اعلامیه چاپ کردنه

یا حلوا یا گل ببر سر خاک

اره قشنگم هست. اگه توی سینی یه بار مصرف بذاری و حلوا رو بذاری توی تارت یه نفره ، خیلیم خوبه

نه دیگه اتفاقا باید یه کاری بکنید
جاش بهشت باشه
قزوینیا رسم دارن صبح ترحیم صبحانه میبرن برا خانواده متوفی و مهموناشون
حلیم و عدسی و فرنی و اینطور چیزا

همینجوری برو چیزب نیاز نیست ببری

اره حتما ببر چرا زشت باشه

چه کنم؟؟؟؟

تصویر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین ۳ سالگی