گل ببرین بهتره
من پدر وقتی فوت کردن
یکی از فامیلهای پدریم که خیلی قبولشون داریم و یه جورایی کلا کارهاشون باسیاست و با کلاس هست
از شبی که خبر فوت رو شنیدن تا روز سوم هر روز حدودا ساعت ۹ صبح یک سینی حلوا بزرگ میفرستادند خونه ی مامانم
با اینکه ۷ سال از فوت پدرم میگذره ولی این محبتشون رو هیچ وقت فراموش نکردیم
به نظرم خیلی بهتر از بنر و اعلامیه چاپ کردنه
یا حلوا یا گل ببر سر خاک
اره قشنگم هست. اگه توی سینی یه بار مصرف بذاری و حلوا رو بذاری توی تارت یه نفره ، خیلیم خوبه
نه دیگه اتفاقا باید یه کاری بکنید
جاش بهشت باشه
قزوینیا رسم دارن صبح ترحیم صبحانه میبرن برا خانواده متوفی و مهموناشون
حلیم و عدسی و فرنی و اینطور چیزا
همینجوری برو چیزب نیاز نیست ببری
اره حتما ببر چرا زشت باشه
چه کنم؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.