واسه من ۵۲۰ ریختن من تصمیم گرفتم باهاش یه ماشین بخرم 😂😌
شما باز شما پول ویلا دادن من همیشه بی نصیبم 🤣🤣😂🤌
سال ۴۰۳ همه چی گرون بود پس چرا سهام عدالت همون ۲۰۰تومن مونده خخخخ
۲۰۰تومن یه بسته شکلات هم نمیشه بخریم
😂😂😂یه ویلایی میشه عزیزم ازاین پلاستیکیا خونه سازیا خواهر
۲۰۰تومن برای من
بازم دسشون درد نکنهتو این اوضاع جنگی😮💨😮💨😮💨🥴🥴
مگه چقدر واریز کردن؟؟؟
صدقه ریختن عزیزم 😂
😂😂😂😂😂😂اینقد زیاد ک نمیتونم فکر کنم
😂😂 واسه خرید خونس
هی خواهر سهام عدالت که یه بسته پوشک میشه فقط
پول چی؟😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.