۱۳ پاسخ

واسه من ۵۲۰ ریختن من تصمیم گرفتم باهاش یه ماشین بخرم 😂😌

شما باز شما پول ویلا دادن من همیشه بی نصیبم 🤣🤣😂🤌

سال ۴۰۳ همه چی گرون بود پس چرا سهام عدالت همون ۲۰۰تومن مونده خخخخ

۲۰۰تومن یه بسته شکلات هم نمیشه بخریم

😂😂😂یه ویلایی میشه عزیزم ازاین پلاستیکیا خونه سازیا خواهر

۲۰۰تومن برای من

بازم دسشون درد نکنه‌تو این اوضاع جنگی😮‍💨😮‍💨😮‍💨🥴🥴

مگه چقدر واریز کردن؟؟؟

صدقه ریختن عزیزم 😂

😂😂😂😂😂😂اینقد زیاد ک نمیتونم فکر کنم

😂😂 واسه خرید خونس

هی خواهر سهام عدالت که یه بسته پوشک میشه فقط

پول چی؟😂

سوال های مرتبط