۶ پاسخ

والا نمی‌دونم چطوری کشور های همسایه و اونی که ما باهاش جنگ داریم اینترنت بین المللی داره مشکلی هم نداره بعد اینا نت ملی هم دارن قطع میکنن

وا یعنی گهواره هم‌قطع میشه

کار ضروری بعد قطع شدن پیش میاد🤣🤣
لامصبا دارن با روح و روان مردم بازی میکنن
داریم خودمون میکشیم دیگه لااقل این نت کوفتی سرگرمی میشه متوجه سروصدا نمیشیم

گرفتاری شدیم از دست اینا ای خدا
هر اتفاقی میفته ما مردم همش داریم تاوان میدیم دیگه
اوووف خدایا صدای مارو بشنو خلاصمون کن

لعنت بهشون این کم بود فقط 😐

........

تصویر

سوال های مرتبط