۴ پاسخ

۳۶ هفته ۲۶۰۰ که زایمان کردم به خاطر نشتی کیسه آب

من ۳۶ هفته ۳۲۰۰بود
توچندی؟؟

۳۷ هفته سه کیلو بود ۴۰ هفته ب دنیا اومد سه و نیم

سر پسرم ۳۴ هفته رفتم ۲۴۰۰ بود
۳۸ هفته زایمان کردم ۳۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان رستاکوشولو💖 مامان رستاکوشولو💖 ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری