سلام خانوما جواب سنو nt چطوره ممنون میشم بگین

تصویر
۹ پاسخ

چرا درمورد ان بی هیچی نگفته

چند هفتتون بود تو انتی؟

همه چی عالیه فقط جفتت چون قدامیه دیر حرکات جنین رو میفهمی

عالی خدا رو شکر

جنسیت بهت گفت؟

دو روز فرق زایمانمونه من‌۶ مهرم

خوبه خداروشکر

خوبه مشکلی نیس

خوبه.عالی

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشق زندگیم مامان عشق زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین. مامان ماهلین. ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد