خانوما توروخدا بیاین ببینین جواب آزمایش nt چطوره؟؟

تصویر
۵ پاسخ

آزمایش مرحله اول رو من نرفتم چون ب خونریزی افتادم فقط سونو انجام دادم متخصص رفتم گف ۱۵هفته اینا میفرستمت ک سونو چسبندگی هم زودتر باید انجام بدی فعلا استراحت مطلق واجب‌تر از آزمایشت هستش

خوبه عزیزم
نینی دختره؟

مرسی از همتون

سلام عزیزم

نمودار آبی رنگ احتمال سندروم بودن کودک رو نشون میده،
هرچقدر این نمودار به خط بالا (مشکی رنگ) نزدیک باشه
احتمال سندرم بیشتره
و خداروشکر برای شما پایینه


توی گوگل سرچ کن
بررسی کامل جواب آزمایش nt براتون توضيحات کامل میاد

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی