۱ پاسخ

عزیزم اصلا بیمارستان مردم نرو من دخترمو ۱۴۰۰ زایمان کردم پرستاراش که نمیرسیدن بهم توی کرونا ۴تا توی اتاق بودیم الان که دیگه جنگه

سوال های مرتبط