دو اسمه نزار بعدها فقط به یکیش صدا میشه...این همه اسم ایرانی چرا عربی میزارید ما ایرانی هستیم
میگم چیکارکردی از دکترت پرسیدی اون شیاف ها عوارضی داره یا نه خیال آدم راحت شه تو چند هفته بودی گذاشته بودی
منم محمد حسین گذاشتم🥰
من محمد سبحان انتخاب کردم شوهر گوفت محمد احسان
محمدراستین و محمدمتین هم خوبه و قسمت دومشون خب ب روز تر هستن
محمدطاها هم خوبه
جفتش با امیر بهتره
محمدحسین اصلا بهم جفت نیست انگار
امیرسبحان بهتره
البته اعتراف میکنم صدا زدنش سخته، نتونستم بین محمد یا حسین خالی یا اسمهای دیگه مورد نظرم یکیش رو انتخاب کنم. خودمون بعضی وقتا محمد میگیم اما خودش به دیگران اجازه نمیده محمد یا حسین تنها بهش بگن به همه تاکید میکنه اسمم محمدحسینه. تازه فامیلش هم پسوند داره اسم لاتینش روی بلیت هواپیما یه خط خیلی طولانیه 😅
یک عدد مامان محمدحسین هستم و معتقدم محمدحسین قشنگتره🤭
محمد حسین🥹
محمد حسین
محمد خالی
جفتش قشنگه ولی اسم سبحان خیلی جدید تره
من اسم های عربی رو دوست ندارم. ولی از اسم محمد صالح و محمد صدرا خیلی خوشم میاد
محمدحسین
محمدحسین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.