سلام خانما بنظرتون اسم محمد امین قدیمیه؟؟؟

۱۷ پاسخ

بنظرم جز اسماییه که همیشه زیباست

نه اتفاقا خیلیم قشنگه

خیلی قشنگه 😍😍😍

خیلی هم اسم زیبایی هستش❤️

با احترام به انتخابتون بله
یه اسمی بزارید که به هم سن و سالای خودش بیاد وقتی رفت مدرسه

خیلی خیلی قشنگ و لطیفه

اسم پسرم و میخوام بزارم محمد امین🤩

نه خیلی قشنگه

نه اتفاقا اینا اسم‌هایی هستن که هیچ وقت قدیمی نمیشن
خیلی از اسامی که الان جدید محسوب میشن ۱۰، ۱۲ سال دیگه به شدت از مد میفتن
مثلا یه زمانی اسم رزیتا چقدر خاص و باکلاس بود الان چندجا به گوشم خورده می‌خوان کسی رو مسخره کنن صداش میزنن رزیتا 🤦🏻‍♀️

خیلی قشنگه😍

اسم باید قشنگ باشه نه اینکه قدیمی و جدید بودنش مهم باشه
بهترین اسمه
علی و مهدی و محمد و... و خیلی از اسمهای پرمعنی و پربرکت ائمه نه تنها قدیمی نیستن بلکه خداروشکر کم هم نمیشن به مرور زمان

رزا هم قدیمیه ولی من انتخاب کردم برای دخترم
هر چی دلت میخواد بزار
محمدامین خیلی اسم قشنگیه

یه اسمی که هیچ وقت قدیمی نمیشه همیشه زیباست

بنظر من که زیباست و هیچوقت قدیمی نمیشه❣

نه خیلی عالیه همیشه زیباست به نظر من😍

قشنگ عزیزم
هرچی که میدونی قشنگ هست رو انتخاب کن

با احترام بله

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان😘برهان مامان آرمان😘برهان ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری