خانوما بنظرتون اسم ارسلان خیلی قدیمیه؟

۸ پاسخ

برای اسم قشنگ و با معنا تاریخ انقضا وجود نداره

چه ربطی به قدیم و جدید داره ! خیلی اسم قشنگیه و خیلی از اسم های اجق وجق امروزی زیباتر و اصیل تره !

اره خیلی

خیلی 😐

نه والا خیلی زیباست و اصیل🥰

قدیمی هست ولی اگر دوست داری میتونی بزاری و را که نه مهم اینه اسم بچتو دوست داشته باشی منم شاید بزارم نازنین

اسم پدرشوهرم ارسلانه، اسم پسر دختر خالمم ارسلانه ۶ ساله😁 اگر دوسش داری بذار هیچ منعی وجود نداره

لطفا اسمم پیشنهاد بدید

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرمان😘برهان مامان آرمان😘برهان ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان arsalan💙👶 مامان arsalan💙👶 ۱۱ ماهگی