برای اسم قشنگ و با معنا تاریخ انقضا وجود نداره
چه ربطی به قدیم و جدید داره ! خیلی اسم قشنگیه و خیلی از اسم های اجق وجق امروزی زیباتر و اصیل تره !
اره خیلی
خیلی 😐
نه والا خیلی زیباست و اصیل🥰
قدیمی هست ولی اگر دوست داری میتونی بزاری و را که نه مهم اینه اسم بچتو دوست داشته باشی منم شاید بزارم نازنین
اسم پدرشوهرم ارسلانه، اسم پسر دختر خالمم ارسلانه ۶ ساله😁 اگر دوسش داری بذار هیچ منعی وجود نداره
لطفا اسمم پیشنهاد بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.