نه عزیزم اسم دخترم هلن هست هم معنی قشنگی داره یعنی زیبا و روشن مانند ماه هم اینکه بین المللی هست هم همیشه رو بورسه هیچ وقت هم قدیمی نمیشه من که خیلی راضی هستم از انتخابم
وای من خیلی اسم هلن رو دوس دارم😍😍😍
اسم دختر همسایمون هلن تازه یک سالگی رو رد کرده
اسم خیلی قشنگیه
هلن همیشه قشنگه و قدیمی نمیشه . مهم اینه به دل شما بشینه
ن قشنگه
من ک خیلی دوسش دارم قدیمی هم باشه اسمیه ک همیشه بروزه بنظرم
یکی از اشناهای ما پارسال گذاشته
به نظرم اسمای بین المللی قدیمی نمیشن
هانا قشنگتره باز نظر خودته
هلیا بزار شبیه هلن هستش
هلن اسمه عمه بابامه یه جورایی به ادمای پیر میاد بیشتر
هلن قشنگیه ولی الناهم قشنگه چون النا و هلن یک معنایی داره ریشش یکیه من مبچیخام اسم دخملموبزارم النا ب معنای هدیه از طرف خدا و روشنایی
ببین خیلی اسم قشنگ و شیکی هست اما چون پرسیدی میگم اسم عمه شوهرمه که ۶۶ سالشه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.