خانوما نظرتون درمورد اسم هِلِن چیه؟

۶ پاسخ

خیلی قشنگه یه اسمیه هیچ وقت از مد نمیوفته

مرسی از نظراتتون دوستان شوهرم گیر داده قدیمیه ولی من عاشق این اسمم اصلا نمیتونم ب اسم دیگه ای فکرکنم

خیلی قشنگه

قشنگه

بچه برادشوهرم اسمش هلن دختر خیلی مودب وعزیزیه🥰🥰

قشنگه من اسم بچه اولم الین هس این یکی رو هلن میذارم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی
مامان گل پسرا مامان گل پسرا ۱۴ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان یزدان کوشولو 👼 مامان یزدان کوشولو 👼 ۲ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد